Przejdź do treści
logo gobrain

Literki A O E U I Y

Samogłoski A O E U I Y

Alfabet dla dzieci. Nauka alfabetu z ilustracjami.
Literki dla dzieci, język polski.
Zawierający gry i zabawy literowe dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat.

Sklepy - IOS i Android

Wersja demo online - kliknij na obrazek by zagrać

ZABAWY Z LITERKAMI

NAUKA LITER
ZABAWY Z LITERKAMI to program w formie gry komputerowej stworzony z myślą o przyjemnej i skutecznej nauce literek.
Program zawiera naukę wszystkich literek alfabetu od samogłosek po spółgłoski. Uczy tego czym jest sylaba.
PRZYGOTOWANIE DO NAUKI CZYTANIA I PISANIA
Zabawy z literkami są tak skonstruowane, aby dziecko poznając nowe literki najpierw nauczyło się ich, a następnie sprawdziło i utrwaliło swoje umiejętności.
Istnieje możliwość zakupu Zabaw z literkami w zestawie zawierającym wszystkie litery alfabetu lub w mniejszych pakietach podzielonych zgodnie z zasadą wynikającą z procesu pojawiania się konkretnych głosek w rozwoju mowy.
Każdy pakiet tworzy grupa liter odpowiadająca głoskom, które mają wspólne cechy artykulacyjne.
NORMALIZACJA WRAŻLIWOŚCI SŁUCHOWEJ
KSZTAŁTOWANIE UWAGI SŁUCHOWEJ
Dystraktor dźwiękowy (ambient) to zastosowanie dźwięków w tle. W programie wykorzystano dźwięki z otoczenia imitujące naturalnie występujące odgłosy takie jak: szum uliczny, odgłosy rozmów, przyrody. Często u dzieci występuje nadwrażliwość słuchowa, która wyraża się tym, że dziecko często zatyka uszy, ma poczucie dyskomfortu w miejscach, gdzie występuje naraz wiele dźwięków.
Często dzieci mają problem ze skupieniem się na tym, co się do nich mówi, potrzebują kilkakrotnego powtórzenia polecenia. Dystraktor dźwiękowy uczy skupienia się na istotnej informacji, ignorowaniu nieistotnych dźwięków z otoczenia. Celem jest kształtowanie uwagi i koncentracji, odporności na rozpraszanie poprzez zastosowanie siły dystraktora dźwiękowego, adaptacyjnie dostosowującego się do możliwości dziecka. Funkcja ta przyczynia się do normalizacji wrażliwości słuchowej. W przypadku występowania trudności z wykonaniem zadania moc dystraktora zmniejsza się, a w przypadku udzielania prawidłowych odpowiedzi jego siła zwiększa się.
Co zrobić, gdy dziecko ma dużą nadwrażliwość na dźwięki?
Należy dostosować poziom głośności do preferencji dziecka, w początkowej fazie ćwiczeń można dźwięki w tle wyciszyć przytrzymując ikonę z głośnikiem przez 1,5 sekundy. Funkcja ta automatycznie sama włączy się przy kolejnym zadaniu. Wyciszanie stosować w wyjątkowych przypadkach, ponieważ ta funkcja jest szczególnie wskazana u dzieci z nadwrażliwością słuchową, dzięki niej dziecko w miarę treningu uczy się ignorować dźwięki w tle a wrażliwość słuchowa normalizuje się.

SAMOGŁOSKI: A O E U I Y

DLA KOGO? CO ZAWIERA PROGRAM?
Zestaw zawiera gry i zabawy literowe dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat.
Program zawiera gry edukacyjne motywujący do nauki literek przez zabawę.
WSPARCIE TERAPII MOWY
Aplikacja składa się z ćwiczeń, które wspierają prawidłowy rozwój mowy i komunikacji oraz przygotowują do nauki czytania i pisania.
Gry ćwiczą poprawną wymowę, usprawniają koncentrację i pamięć wzrokowo-słuchową.
Dzięki naszej aplikacji dziecko nauczy się rozpoznawania samogłosek i łączenia głosek z innymi literami tworząc sylaby, a następnie wyrazy.
Program jest tak skonstruowany, że zawiera gry, które podzielone są na naukę oraz test sprawdzający umiejętność zastosowania zdobytej wiedzy.
Aplikacja oferuje szeroką gamę gier interaktywnych. Za wykonywanie zadań dziecko zdobywa punkty i pochwały, co wzbudza zainteresowanie wśród dzieci i rozwija ich umiejętności.
Program jest efektem wieloletniej pracy i doświadczenia stworzony przez neurologopedę, surdologopedę, pedagoga, doktorantkę Warszawkiego Uniwersytetu Medycznego – Anetę Pakiełę.

Wersje na PC - Windows i Android (Huawei)

Kod aktywacyjny.

Kod aktywacyjny to unikalny kod, który służy do aktywacji aplikacji. Taki kod można użyć tylko raz. Oznacza to, że po jego użyciu nie będzie można go ponownie wykorzystać.

Gdy chodzi o komputery i telefony, kod aktywacyjny jest zazwyczaj przypisywany do konkretnego urządzenia, na którym zostaje aktywowany. Oznacza to, że po zainstalowaniu i aktywowaniu programu lub usługi na danym urządzeniu, kod staje się związany z tym urządzeniem. Jeśli chcemy używać programu lub usługi na innym urządzeniu, będziemy musieli uzyskać nowy kod aktywacyjny.